· Поважайте роль батьків.
· Заохочуйте участь.
· Застосовуйте різні види, форми та стратегії для залучення батьків - будьте творчими та гнучкими.
· Порозмовляйте з батьками про взаємні очікування.
· Будьте терплячими.
· Зосередьте увагу на сильних сторонах сім'ї й дитини та давайте позитивні відгуки.
· Підтримуйте контакти.
· Виражайте своє задоволення.
· Намагайтеся залучити цілу сім'ю.
· Організовуйте збори так, щоби батьки могли їх відвідати.
· Дотримуйтесь конфіденційності.
· Учіть співпрацювати.
· Організовуйте співпрацю батьків з батьками.
· Проводьте спільні культурні заходи.
Отже, успішній адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі сприятимуть цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.
Такий підхід до забезпечення наступності гарантує: на етапі початкової освіти - збереження цінності цього вікового періоду, пізнавально-особистісний розвиток дитини, її готовність до взаємодії з навколишнім середовищем; розвиток провідної діяльності як фундаментального новоутворення молодшого шкільного віку; спрямованість освітньо-виховної роботи на ті вимоги, які будуть пред'явлені в основній школі; на етапі базової середньої освіти - спирання на наявний рівень навчальних досягнень молодшого шкільного віку, їх активне використання в навчально-виховному процесі; індивідуальну роботу в разі інтенсивного розвитку, спеціальну допомогу в корекції несформованих на попередньому етапі якостей, розвиток провідного виду діяльності як фундаментального новоутворення середнього шкільного віку та перспективний розвиток якісно нових видів діяльності й форм взаємодії з навколишнім середовищем, нових рис особистості школяра.
Коментарі
Дописати коментар